Új funkció az ügyfélfiók adminisztrációjában a hitelesítés módosításához
(25. 11. 2020) Azon dolgozunk hogy megkönnyítsük a munkájukat és felgyorsítsuk a tanúsítvány megszerzésének folyamatát. Az ügyfélfiók adminisztrációjában ezért egy újabb funkciót talál, amellyel megváltoztathatja a domain hitelesítésének módját.
Minden SSL/TLS típusú tanúsítvány kiállítása előtt szükséges megerősíteni a hitelesítő hatóságnak a megrendelésben található domaineket. A megerősítés, hitelesítés három módon történhet: a domain alá tartozó meghatározott e-mail címeken keresztül (admin@, administrator, postmaster, hostmaster, webmaster); az FTP-re feltöltött fájllal; vagy DNS txt rekord beállításával.
A hitelesítés módját a tanúsítvány megrendelése során választhatja ki, az új funkciónak köszönhetően ezt már megtudja változtatni Ön is akár akkor is, amikor a tanúsítvány már kérvényezve van a hitelesítő hatóságnál. Amennyiben utólag tudatosítja, hogy a választott módon nem tudja hitelesíteni a domaint (például a webhosting szolgáltató bonyolult beállítása miatt), vagy más módon a hitelesítést egyszerűbben és gyorsabban tudja véghezvinni, úgy a változtatás több mint egyszerű. Elég mindössze bejelentkeznie az ügyfélfiókjába az adott megrendelés részleteihez és ott meg tudja változtatni a hitelesítés módját. Az FTP vagy DNS hitelesítésre való váltás során természetesen megkapja a szükséges beállítandó értékeket. Így nem kell többé kapcsolatba lépnie az ügyfélszolgálattal, ahogy korábban, és megszakítania a munkáját. A hitelesítés változása semmilyen módon nem fogja megzavarni a tanúsítvány kiállítási folyamatát.
Reméljük, hogy hasznára fog válni ez az új egyedi funkció és elégedett lesz vele.