DigiCert Common Mark Certificate (CMC) Rendelés

A Common Mark Certificate tanúsítványokat a DigiCert CA hitelesítő hatóság bocsátja ki, és az e-mail küldőjének szimbólumának megjelenítésére és jobb azonosítására szolgálnak. Ennek a technológiának köszönhetően a címzett látja a cég logóját még azelőtt, hogy megnyitná magát az üzenetet. A CMC lehetővé teszi a kommunikáció hatékonyságának növelését az ügyfelekkel, és segít védekezni az adathálasz, phishing támadások ellen.

A tanúsítvány ajánlott felhasználási területei

A DigiCert Common Mark Certificate tanúsítvány olyan cégek számára alkalmas, amelyek e-mailen keresztül kommunikálnak ügyfeleikkel. Olyan domainekre adható ki, amelyeket a levelek küldésére használnak.

A címzett a küldő logóját látja az üzenet mellett, és biztos lehet abban, hogy az üzenet eredete valódi. A CMC tanúsítvány tehát nemcsak marketing célokra, hanem az ügyfelek védelme érdekében is használható a csaló és hamis e-mailekkel szemben.

A CMC tanúsítványok alkalmazását különösen bankok és pénzintézetek számára javasoljuk, de mindazon cégeknek is, akiknek ügyfelei már célpontjai voltak vagy lehetnek egy phishing támadásnak. Minden cégnek fontolóra kellene venni a CMC tanúsítvány megszerzését, amely komolyan veszi az ügyfelekkel való kommunikációt.

DigiCert CMC tanúsítvány árlistája

A Common Mark Certificate tanúsítvány legfeljebb 250 FQDN SAN-t (DNS név) támogat, amelyeket felár ellenében bővíthet.

Egyéves

390 000 Ft
  • Ár a CA-nál: 1104 €
  • Megtakarítás a CA-tól árához képest
  •  

Bővítés felára

+ 1x domain (FQDN): 390 000 Ft

+ 1x wildcard: nem érhető el

Rendelés

Többéves megrendelés

A többéves megrendeléssel spórolhat! A tanúsítványt akár 3 évre is megrendelheti. Minden évben megkapja a következő évre szóló egyéves tanúsítványt.

  • Időmegtakarítás. Egy megrendelés és fizetés = kevesebb adminisztráció.
  • Minél hosszabb a megrendelés érvényessége, annál nagyobb a megtakarítás a csökkenő éves ár miatt.
  • A következő egyéves tanúsítványt automatikusan és időben kapja meg, csak cserélni kell azt.
Tudjon meg többet

Az árak áfa nélkül értendők.

A logó megjelenítése az e-mail kliensben

A Common Mark (CMC) és a Vertified Mark (VMC) tanúsítványok lehetővé teszik a cégek számára, hogy megjelenítsék logójukat a „feladó” mező mellett az e-mail kliensekben - a címzett már az üzenet megnyitása előtt látja azt. A CMC ehhez a Brand Indicators for Message Identification (BIMI) néven ismert technológiát használja.

A VMC tanúsítvány tartalmazza a küldő logóját, amelyet védjeggyel védtek. A CMC tanúsítvány használata jobb olvasottságot nyújt az üzeneteknek, és hatékony eszköz a phishing elleni harcban.

CMC tanúsítvány tulajdonosának logó megjelenítése az e-mail kliensben

GYIK - Gyakori kérdések

A VMC tanúsítvány jobban ellenőrzött, és megköveteli a jelentkezőktől a tanúsítványban szereplő logó védjegy igazolását. A védjegynek az EUIPO vagy más elismert hivatal regisztrált védjegye kell hogy legyen (lásd információk a VMC megszerzéséhez).
A CMC tanúsítvány nem igényel védjegyet, és több pályázó is megszerezheti. Elég igazolni, hogy a logót vagy szimbólumot több mint egy éve használják, és akkor megjelenhet a tanúsítványban.

A Gmail szolgáltatásában mindkét tanúsítvány megjeleníti a küldő logóját, és a VMC ezen felül kék ✔ szimbólummal jelöli, hogy a tanúsítvány tulajdonosát ellenőrizték. Ez egy további bizalomnövelő jel.

A CMC tanúsítvány logójának üzenethez való megjelenítése érdekében a szolgáltatónak támogatnia kell a BIMI-t. Az aktuális BIMI-t támogató szolgáltatók listáját mindig ebben az áttekintésben találja.

A CMC (BIMI) támogatása a szolgáltatásokban fokozatosan bővül, és az alábbi szolgáltatók támogatják:
  • Apple (2022 őszétől)
  • Google - Gmail és Workspace
  • Fastmail
  • Yahoo!
  • ZONER

A többi nagy szolgáltató készül a CMC támogatására. Csak a Microsoft hallgat még, és termékeiben még nem támogatja a CMC-t.

A CMC tanúsítvány megszerzéséhez, valamint bizonyos logó e-mail szolgáltatásokban való használatához nincs szükség védjegyre ehhez a grafikai elemhez. Elég igazolni, hogy a logót hosszabb ideje használják. Továbbá a domainen, amely az e-maileket küldi, a DMARC-ot „p=quarantine” vagy „p=reject” szabállyal kell bekapcsolni.