SSL/TLS tanúsítványok rendelési feltételei - SSLmarket Általános Szerződési Feltételek
A szerződő felek elfogadják a fennálló SSL tanúsítványok általános szerződési feltételeit (továbbiakban csak "Feltételek")az interneten keresztül, és megerősítik elkötelezettségüket aziránt, hogy az alul írott feltételeknek megfelelően fognak eljárni, ugyanúgy, mintha a feltételek szerződés formájában lennének papírra vetve. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban „Feltételek”) szabályozzák a szerződő felek jogait és kötelezettségeit a szolgáltatás nyújtásakor a Szolgáltatónál (lásd alább). Amennyiben az ügyfél a szolgáltatás megrendelésénél vagy bármikor később megerősíti jóváhagyását ezekhez a Feltételekhez, úgy az a szerződés részévé válik, és a felek kötelesek betartani a jelen Feltételeket.
-
Bevezető rendelkezések
- A ZONER Kft. vállalat a Kereskedelmi Törvénykönyvvel összhangban bocsájtja ki az alábbi Feltételeket, amelyek szerves részét képezik az aláírandó szerződésnek a:
ZONER Kft., Közép utca 16. 3. em. 305., 9024 Győr
Adószám: 13576712-2-08 Cégjegyzékszám: 08-09-013400
Győr-Moson-Sopron Megyei Bíróság által vezetett kereskedelmi nyilvántartásban bejegyzett vállalat,
(a kapcsolattartó elérhetőség admin@zoner.hu, +36 20 234 3883)
(továbbiakban csak ""Szolgáltató"") az egyik oldalon és az Ügyfél között
(továbbiakban csak ""Ügyfél"") a másik oldalon - A megrendelőlap elküldésével az Ügyfél megerősíti érdeklődését a megrendelés biztosítását érintően, egyetértését fejezi ki a Feltételekkel és a Szolgáltató érvényben levő árlistájával.
- Az ügyfél 16 évesnél idősebb természetes személy vagy olyan jogi személy, akinek a ZONER Kft.-nél regisztrált ügyfélfiókja van, és akinek a ZONER Kft. az interneten vagy írásban, személyesen vagy telefonon keresztül nyújtott szolgáltatási megbízás alapján nyújt szolgáltatást.
- A Szolgáltató szolgáltatásai csak azoknak a személyeknek szólnak, akik betöltötték 16. életévüket, mivel a Szolgáltató nem képes az interneten keresztüli szerződés megkötésekor megbizonyosodni arról, hogy a 16 évesnél fiatalabb személy szellemi fejlődésére tekintettel képes-e felmérni a szerződés megkötésének következményeit.
- Az első megrendelés végrehajtásával aktiválódik a megfelelő Ügyfélfiók és létrejön az Ügyfél profilja (regisztráció), amit a https://www.sslmarket.hu/login címen keresztül tud elérni. Sem az Ügyfélfiók létrehozásáért, sem a vezetéséért nem számolunk fel semmilyen költséget. A megrendelés/vásárlás feltétele az ügyfélfiók létrejötte. Az Ügyfél köteles megtenni minden óvintézkedést annak érdekében, hogy megakadályozza bármilyen harmadik fél hozzáférését a fiókjához korábbi beleegyezése nélkül.
- Az Ügyfél megerősíti, hogy megismerkedett a Hitelesítő Hatóság biztonsági tanúsítánványainak megrendelési, kiállítási és használati feltételeivel, amely tanúsítványát megrendeli. Az Ügyfél elkötelezi magát az iránt, hogy ezen feltételekkel egyetért és nekik megfelelően fog eljárni. A DigiCert CA hitelesítő hatóság kibocsátási feltételei ezen a webhelyen érhetőek el, és minden további CA-márkára vonatkoznak – RapidSSL, Thawte , GeoTrust és Secure Site. Az összes többi kapcsolódó dokumentum elérhető a digicert.com jogi tárában/Legal Repository.
-
A megrendelőlap elküldésével és az azt követő Feltételek elfogadásával az Ügyfél kifejezetten megerősíti és egyetért azzal, hogy:
- A Zoner Kft. a személyes adatok feldolgozását a 2011. évi CXII. Törvénnyel összhangban végzi. A személyes adatok védelme és a 2016/679/EK általános adatvédelmi rendelet, ismertebb nevén GDPR-nak (a továbbiakban: rendelet) megfelelő. A Zoner Kft. személyes adatok feldolgozásával kapcsolatos irányelveinek teljes tájékoztatásával az Ügyfél megismerkedett az erről szóló dokumentum által..
- Az Ügyfél olyan adatokat szolgáltat, amelyek aktuálisak, valósághűek és a megrendelésben található követelményeknek megfelelően teljes információval szolgálnak, és nem sérti meg a személyes adatok védelméről szóló törvényt másik személy adatainak felhasználásával a korábbi beleegyezésük nélkül.
- Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a személyes adatok feldolgozása jogszerű és a szerződés teljesítésének jogos érdekének tulajdonítható. Ez biztosítja a személyes adatok feldolgozásának jogszerűségét. Ebből a célból a Szolgáltatónak nincs szüksége az Ügyfél beleegyezésére. A személyes adatok feldolgozása a következő mértékben történik:
- Kereszt- és vezetéknév
- Cím
- Telefonszám
- E-mail cím
- Személyes adatok feldolgozása a Szolgáltató által a szolgáltatás idejéig történik. Ennek a jogi érdeknek a befejezése után az ügyfélfiók adatai anonimek. Kivétel csak abban az esetben lehetséges, ha a Szolgáltató jogos érdeke az Ügyfél személyes adatainak további feldolgozására.
- Szolgáltatónak jogában áll az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló törvény alapján bármilyen e-mail vagy SMS üzenet küldésére az Ügyfél számára, beleértve a Szolgáltató által biztosított szolgáltatásokról szóló információkat tartalmazó üzeneteket is.
- A Szolgáltatónak jogában áll felfedni az Ügyfél kilétét, ha azt büntetőeljárásban tevékenykedő szervek kérvényezik, vagy ha az adott azonosítás szükséges az érvényben levő jogi előírások alapján
- Az Ügyfél vállalja, hogy mindent megtesz a megrendelt SSL/TLS tanúsítvány kiállításának befejezése érdekében és hogy a Hitelesítési Hatósággal, amely az adott tanúsítványt kiállítja, teljes mértékben együttműködik.
- Ha a szolgáltató nem lesz képes a megrendelésnek eleget tenni a Hitelesítési Hatóság elutasítása következtében, az Ügyfél összes kifizetése teljes egészében visszatérítésre kerül.
- Abban az esetben, ha az együttműködés megszakad vagy a kifizetett megrendelés nem kerül feldolgozásra az Ügyfél tétlensége miatt, akkor a Szolgáltatónak joga van az utolsó figyelmeztetést követő 30 nap eltelte után a megrendelést törölni és adott esetben az Ügyfélnek visszatéríteni a befizetett összeget, valamint jogában áll 10% levonással vagy akár 6000 Ft összegben csökkenteni a visszatérítendő összeget kezelési költség fejében.
- Az X.509 szabványú digitális tanúsítványokat elektronikusan állítják ki, és ebben a formában kézbesítik az ügyfélnek. A kifizetett rendelés teljesítését - a kiállított igazolást - e-mailben kézbesítjük aÜgyfél számára, majd az ügyfélfiókban letölthető.
- A megrendelés feldolgozása a feltételek elfogadása és a megrendelés aktiválásával kezdődik a már meglévő ügyfélfiókon belül. A megrendelés az ügyfélfiókon belül bekerül a rendszerbe és a befizetés, illetve a tanúsítványonként szükséges tanúsítványkérelem (CSR) megléte után elindul a kiállítási folyamat. A kiállítási folyamat része a hitelesítő folyamat a Hitelesítő Hatóság szabályzata alapján. A teljesítés a tanúsítvány kiállításákor megtörténik.
- A befizetést a már létrehozott ügyfélfiókon keresztül végezheti el az ügyfél, a megrendelés utolsó lépésénél, vagy akár később az adott megrendelés oldalán az ügyfélfiók adminsztrációjában. Amennyiben nem közvetlenül a megrendelés során történik meg a befizetés, úgy a megrendelés rögzülésével a rendszer díjbekérőt állít ki, amelyet elküld a számlázáshoz megadott e-mail címre. A díjbekérő alapján banki utalással is fizethet az ügyfél, ebben az esetben 1 munkanapon belül rögzítjük a befizetést a rendszerben. A megrendelés menete során, valamint az adott ügyfélfiók adott megrendelése alatt bármikor befizethető a megrendelés kártyával az e-com fizetési kapun, valamint PayPal (akár regisztráció nélkül) keresztül. Az elfogadott bankkártyák: Visa, MasterCard. Áfás számlát a befizetéstől számított 15 munkanapon küldünk meg a számlázáshoz megadott e-mail címre.
- A Szolgáltató vállalja, hogy bebiztosítja az adatokat és az adatbázisokat visszaéléssel szemben; harmadik féllel való adatmegosztás esetén a törvény és a Feltételek alapján viszont nem vállal felelősséget a velük való visszaélés miatt, kivéve a törvény által előírt felelősségeket.
-
A Szolgáltatónak jogában áll törölnie az Ügyfél számláját abban az esetben, ha:
- A Szolgáltató okkal feltételezi hogy az Ügyfél megsérti az idevonatkozó törvényeket és a társadalom vagy erkölcs általánosan elfogadott etikai és erkölcsi normái ellen vét, vagy célja egy harmadik személy jogainak megsértése vagy bűncselekmény elkövetése, esetleg támogatása.
- Az Ügyfél megszegi a Feltételekben szereplő vagy a Hitelesítési Hatóság által megszabott kötelezettségeit.
- Az Ügyfélnek bármikor jogában áll kérvényezni ügyfélfiók törlését vagy az adatok módosítását, esetleg teljes törlését az adatbázisból, és ezt az admin@zoner.hu e-mail címre való kérvény elküldésével teheti meg.
- Az Ügyfélnek kötelessége a hibásan megrendelt szolgáltatásokat vagy egyéb a szolgáltató oldalán fennálló gondokat jelentenie a szolgáltatónak, rögtön az észlelésük után.
- A szolgáltató vállalja az oldalán levő problémák elhárítását, ha akadályozzák az ügyfelet a megrendelt szolgáltatások használatában, ha nem gátolják ebben objektív okok.
- A problémák elhárítási költségét a szolgáltató állja, kivételt képez az, amikor a problémát maga az Ügyfél okozta.
- Abban az esetben, ha az Ügyfél úgy érzi, hogy a szolgáltatások köre, minősége vagy az ár nem felel meg a feltételeknek, és ezek okozzák a hibát, akkor a felelősségek alapján joga van ezeket a hibákat írásban közölni a szolgáltatóval levélben, faxon vagy e-mailben, anélkül, hogy indokolatlan lépéseket tenne meg a felderítésük irányába.
- Panasz benyújtása nem befolyásolja a megrendelt szolgáltatások költségének magasságát vagy érvényességét.
- A panaszt a szolgáltató előre meghatározott időn belül dolgozza fel, annak összetettsége és esetleges műszaki vagy adminisztratív sokrétűsége alapján.
- A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási jog gyakorlásának menete. Amennyiben a tanúsítvány, szolgáltatás nem felelne meg az eredeti feladatának, úgy a vásárló 30 napon belül élhet az elállás jogával, de legkésőbb 14 napon belül értesíteni kell erről a Szolgáltatót. A Panasz és az elállás ténye után a Szolgáltató törli az adott megrendelést és az Ügyfél által megküldött bankszámlaszámra visszaküldi a befizetés.
- Az Ügyfél az elállás jog gyakorlását és a panaszkezelés benyújtását, megindítását az ügyfélfiók Támogatás fül alatt található Autorizált kérelmen keresztül teheti meg, valamint az ügyfélfiók belépési e-mail címéről írva az info@sslmarket.hu ügyfélszolgálati címre. A Szolgáltató csak autorizált kérésre fogadhatja el az elállási jogi kérelmeket, vagyis az ügyfélfiók vagy a tanúsítvány autorizált e-mail címéről érkező kérelmek esetében indíthatja meg a szolgáltatás törlését.
- A jelen Feltételekből eredő jogviszonyokat a Magyar Köztársaság törvényei szabályozzák. Ezen SSL tanúsítványok rendelési feltételeivel kapcsolatos összetűzések feletti döntéshozatalban a kirendelt magyarországi bíróságok rendelkeznek döntő hatalommal.
- A jelen Általános Szerződési Feltételek teljes egészében felváltják az előtte érvényben levő szerződési feltételeket, amelyeket a Szolgáltató szolgáltatásnyújtásához voltak köthetőek.
- A fogyasztói jogviták peren kívüli rendezését a vásárlási szerződés alapján az illetékes magyar Piacfelügyeleti Osztálynál lehetséges , amelynek székhelye: 1124 Budapest, Németvölgyi út 37-39.
- A Szolgáltató fenntartja magának a jogot a jelen Feltételek módosítására, különösen a jogszabályi változások tekintetében, a Szolgáltató szolgáltatásainak fejlesztése vagy működési követelményei miatt. A Szolgáltató köteles tájékoztatni az Ügyfelet a Feltételek módosításáról legalább 30 nappal a módosítások érvénybe lépése előtt. A változásról szóló információk mellett az Ügyfél megkapja a lehetőséget, hogy elfogadja a Feltételek módosításait, vagy megtagadhatja azokat és 3 hónapon belül felmondhatja a szerződést.
- Ezen Feltételek 2023. február 16-án lépnek hatályba.